31 Mayıs 2011 Salı

Gönüllülük Üzerine

Merhabalar,
öncelikle yeni bloğuma hoşgeldiniz. Burada olmaktan büyük sevinç duymaktayım. Konumuz bilindiği üzre Gönüllülük hakkında olacak. Herkes öncelikle hayatta gönüllülüğe aile içinde başlar. Aile içinde annemize babamıza gönüllü olarak yardım ederiz. Ama çocukken işin doğaası gereği yeterince sosyalleşemediğimizden dış çevreye ve mekana bakamaz, ihtiyaç sahibi insanlardan haberdar olamayız. Gerçekten gönüllü olma bilincine varma, gençlik çağlarında başlar. Ben , şu anda gençliğin o en deli çağındayım ve Gönüllü iş birlikleri konusunda ciddi bir merakım var. Sizinle bu merakımı paylaşmak istedim. Dünya da bir çok kuruluş gerek, dini bakımdan , gerek sadece gönülülük bakımından diğer insanlara yardım etmekte ve onların refeha kavuşmalarını sağlamaktadır. Bunlardan işini çok iyi yapan bir kuruluştan bahsetmek istiyorum size. OMDC yani açılımı ile One more day for children(Çocuklar için bir gün daha) Bir çekin yılllar önce Kenyaya dağda tırmanmak için gelmesi, burada fakir çocukları görmesi ve çok etkilenmesi ve bu yardım kuruluşunu başlatması neresinden bakarsanız bakın büyük cesaret. Tebrikler Jiri Pergl ve Honza Stepan.

1 yorum: