14 Nisan 2012 Cumartesi

Akare Istanbul Yurtdisi Egitim Fuari ve Cekilisler

Merhaba,
Bugun sizlere Akare yurtdisi egitim fuarindan bahsedecegim. Bugun ordaydim. Cok komik seyler de oldu. Ama genel olarak iyi gectigini soyleyebilirim. Once sizlere iyi yanlarini aciklayarak baslayacagim. 10larda Ogretim kurumu yani universiteler oradaydi bugun, Hangi birini sayayim size, Kansas Universitesi, Cambridge, London school of economics ve daha bir coklar burdaydi. Hepsiyle saatlerce ingilizce konustum, Hem ingilizceyi hatirlamis oldum ( Ki, unuttugum soylenemez cunku surekli yabanci arkadaslarla muhabbet ediyorum :-) )  Ayni zamanda Dil okullari ordaydi . Ornegin Cambridge dil okulu, Atlas dil okullari British council oradaydi. Aiesc oradaydi. yani Universite mezunlari icin staj programlari ve tabi ki Internship leri ve Burs programlari da cabasi yani egitime ait, egitimle ilgili her turlu  sey bugun oradaydi. Aslinda cogu benim gectigim surecler, bundan dolayi hic bir programa yabanci degildim hepsine asinalik vardi. Gelelim sasirdigim ve elestirdigim konular ;
Programa internetten kayit yaptirirken, bana ilk 150 li kisi arasindan cekilis yapilacagini ve oduller verilecegini soylediler, sanirim herkese oyle soylediler. Bundan dolayi evden saat 9 da ciktim ve 10: 30 da fuar alanina vardim. onumde sadece bir bay vardi. Yani ben 2. idim ve tabi ki ilk 150'nin icinde idim. Merakla bekledik ve sonunda saat 12.00 de bizi iceri aldilar. Fuar alanini gezmeye basladik ve saat 1 oldu.  Bu saat, cekilis vakti idi. Isimler okundu ve benim adim yoktu, sasirdim ve biraz hayal kirikligi oldu bende. Takip eden 1 saat icinde fuari gezmeye devam ettim. Saat 2 oldu ve cekilis yapildi. Ayrica cekilis sonuclarinin duvara yansitilmamasi da organizasyonun bir eksigi idi.
Bu arada gunun en guzel ani, Pittsburg Universitesi  Aktivite koordinatoru sayin  Rob Mucklo ile yaptigim ve 20 dk. suren muhabbetimdi. Rob, cok samimi ve cana yakin bir insan.  Uzun uzun konustuk . Kendisi beni onun universitesinde okumaya davet etti. Pittsburgun cok iyi bir sehir oldugunu soyledi. Bir de supriz bir soru sordum. En cok hangi Amerikali sarkiciyi seversin diye sordum. En cok Britney Spears'i severim  dedi :-)  Hangi sarkisi dedim, sanirim " Gimme more" u en cok seviyorum dedi. Gulustuk. Tanistigima memnun oldugumu soyledim.
Oradan ayrildim. Bu arada 2  guzel, cana yakin arkadasla tanistim. Bugra ve Yasin. Her ikisi de Capa Tip 2. sinif ogrencisi. Onlarla uzun uzadiya sohbet ettik. Fuar boyunca hep beraberdik. Bir ara susuzluktan gebermek uzereyken. Sok' a gittik ve ben buyuk bir su aldim.
Geri donduk... 3 cekilis daha yapildi. Bizim isimlerimiz yine yoktu. Neyse Saglik olsun, ben kendi paramla IPAD alirim evelallah :-)

Sizlere bu tip fuarlara gitmenizi ve kendinizi gelistirmenizi  tavsiye ediyor ve Istanbula inanilmaz bir nisan yagmuru  yagdini belirtmek isterim ve yazima son veriyorum.

Sevgiyle kalin,

Furkan Arisoy
14.04.2012
Saturday

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder