6 Şubat 2012 Pazartesi

ROMANYA UZERINE

Merhabalar
Uzun zaman oldu yazamadim ozur dilerim oncelikle:)
Epeyce bir sey oldu Turkiyede son bir kac aydir. Ama bugun burda ben gundemi yazmayacagim, kismetse diger yazilarimda sizlerle gundemi paylasacagim, simdi degil.
Gectigimiz aylarda, sevindirici bir gelisme oldu. Bir yildir  basvuruda bulundugum AGH yani Avrupa gonullu hizmeti basvurumdan sonunda olumlu yanit aldim, evet Romanyaya gidiyorum INsallah.
Brasova gidiyorum. Brasov, ogrendigim kadariyla tam bir orta cag kenti imis. Etimolojik olarak ise Bara-su kokunden gelip, daha sonra slav uzantisi olan -ov eki alarak bu hale gelmis. Transilvanya denilen bolgenin bir belediyesi Brasov. Yanlis hatirlamiyorsam sehrin nufusu 300 bin civarinda. Tam kafa dinlemelik yer.
Gonullu projeye gelince, Bu projede biz gonulluler, hem genclerle hem de yaslilar ile ilgilenecegiz. Onlarla birlikte atolye calismalari yapacagiz, spor ve kamp yapacagiz. Konserlere gidecegiz, gerekirse bilet satacagiz.
Gencleri daha da sosyallestirecegiz umarim. Bu arada kendi yeteneklerimizi de elbet konusturacagiz. Ornegin ben Brasovda muzik klibi cekmeyi dusunuyorum:) Bunun gibi bu satirlara sigmayacak bir cok hayalim var. Facebookda diger gonulluler ile de tanistim, cok iyi insanlar hepsi. Umarim orda da anlasiriz.
11 ay gibi uzun bir sure orada kalacagim, ayarlayacagiz birseyler iste, bana sans dileyin,

Simdilik hoscakalin,
FURKAN

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Thank you, but I did not know you're ?:)

      please let me know
      regards.
      furkan.

      Sil